Білім беру саласындағы үнемі жаңарып отыратын талаптар мен өзгерістер мұғалімдерден кәсіби құзыреттілікті ғана емес, басқарушылық қабілетті, заманауи технологияларды тиімді қолдану дағдыларын да қажет етеді. Осы мақсатта облыстық педагогикалық шеберлік орталығында мектеп мұғалімдеріне арналған арнайы модульдік құрылымдағы біліктілікті арттыру бағдарламасы жүзеге асырылуда.
Бағдарлама аудиториялық оқыту мен мектептегі тәжірибені үйлестіре отырып, тыңдаушыларға нормативтік-құқықтық негіздер, мектепті басқару, білім беру сапасын қамтамасыз ету, инклюзивті білім беру ортасын ұйымдастыру, педагогтердің кәсіби әлеуетін дамыту және ғылыми-әдістемелік жұмысты жүйелеу бойынша кешенді білім береді. Сондай-ақ, эмпатикалық көшбасшылық, тәрбиенің құндылыққа негізделген тәсілдері, қосымша білім беруді ұйымдастыру, мектепті басқарудағы цифрлық шешімдерді қолдану және даму бағдарламаларын іске асыру сияқты тақырыптар да қамтылады.
Тыңдаушылар бағдарламаның теориялық бөлімінде алған білімдерін тікелей тәжірибеде қолдана отырып, мектепішілік бақылау жоспарын жүзеге асыруға, оның тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар әзірлеуге, аналитикалық құжаттама дайындауға және даму бағдарламасын жетілдіруге бағытталған жұмыстар атқарады. Мұндай тәжірибе мұғалімдердің басқарушылық және әдістемелік білігін нығайтып қана қоймай, білім беру сапасын арттыруға тікелей ықпал етеді.
Бағдарламаның басты ерекшелігі – заманауи цифрлық технологиялар мен педагогикалық тәсілдерді үйлестіріп, мұғалімдердің кәсіби деңгейін кешенді түрде дамыту. Бұл әсіресе ауыл мектептерінде білім сапасын жақсартуға, оқушылардың заманауи білім мен дағдыларға қол жеткізуіне және педагогикалық ұжымның бірлескен жұмыс мәдениетін арттыруға зор мүмкіндік береді.
Аталған бағдарлама – ауыл мектептерінің әлеуетін көтеру, білім сапасын жаңа деңгейге шығару және заманауи талаптарға сай кәсіби мұғалімдер даярлау мақсатында жасалған маңызды іс-шара. Ол ауылдағы білім беру жүйесінің дамуына, оқушылардың сапалы білім алуына және педагогикалық қауымдастықтың бірлігін нығайтуға зор үлес қосады.