"Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімі Ақкөл қаласының Жайық Бектұров атындағы №3 жалпы орта білім беретін мектебі"  коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа  №3 имени Жаиыка Бектурова города  Акколь отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

iVOX – мектептерге арналған цифрлық білім беру стендтері

12.01.2025

Мектебімізде iVOX – мектептерге арналған цифрлық білім беру стендтері іске қосылды. Бұл стендтер дәстүрлі қағаз материалдарын заманауи, интерактивті және мультимедиялық мазмұнмен алмастырады. Әр стендте QR-кодтар орналастырылған, оларды смартфон немесе планшет арқылы сканерлеу арқылы оқушылар қосымша ақпаратқа, бейнематериалдарға және басқа да оқу ресурстарына қол жеткізе алады.

iVOX стендтерінің ерекшеліктері:

Интерактивтілік: QR-кодтарды сканерлеу арқылы оқушылар қосымша оқу материалдарына қол жеткізе алады, бұл оқыту процесін қызықты әрі тиімді етеді.

Жаңартылу мүмкіндігі: iVOX дерекқоры үнемі жаңартылып отырады, бұл ақпараттың өзектілігін қамтамасыз етеді және мектептерге қосымша шығынсыз жүзеге асырылады.

Қолданудың қарапайымдылығы: Стендтерді пайдалану үшін арнайы қосымшаларды жүктеудің қажеті жоқ; смартфонның камерасын QR-кодқа бағыттау жеткілікті.

Экологиялық тиімділік: Цифрлық технологияларды қолдану қағазды үнемдеуге және қоршаған ортаны қорғауға ықпал етеді.

iVOX стендтері электр қуатын немесе Wi-Fi байланысын қажет етпейді, бұл оларды кез келген оқу орнында қолдануға ыңғайлы етеді. Сондай-ақ, стендтер қазақ және орыс тілдерінде қолжетімді, бұл еліміздің тілдік әртүрлілігін ескере отырып, барлық оқушылар үшін ақпаратқа тең қолжетімділікті қамтамасыз етеді.

Білімнің шыңына жету үшін, әрбір қадамды ізденіс пен еңбекке толтыру керек, себебі шынайы жетістік тек тынымсыз ізденістен туындайды. Білімнің жаңа белестерін бағындару үшін сәттілік, оқушылар!

 

Просмотров: 91


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст